ח"כ אביר קארה בריאיון: "החרדים צריכים להיכנס לממשלה"

אסתי פלד No Comments on ח"כ אביר קארה בריאיון: "החרדים צריכים להיכנס לממשלה"

ח"כ אביר קארה (ימינה) בריאיון ל"מהדורה המרכזית" השיב על טענות הליכוד כי בנט מכר את הנגב לערבים, "אין משילות בנגב, נרכז את כלל היישובים שמפוזרים בנגב. נכניס את המשטרה לאזורים האלו". על המפלגות החרדיות: "צריך לשבת עם ליברמן, ולומר לו שיקרא בקול שהוא לא פוסל את החרדים"

צילום: פלאש 90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אביר קארה (ימינה) התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן טען כי כלל חברי תנועת השולמנים תומכים בכניסה לממשלת השמאל, "השולמנים' תומכים במהלך שלנו, ובפרט בימים האחרונים".קארה הוסיף ותקף את הליכוד, "הקמפיין ההסתה הנוראית שהיה פה במערכות הבחירות האחרונות, מחדל אחרי מחדל, אין אשמים, והמדינה על סף פשיטת רגל. בחירות חמישיות ימוטטו את המדינה – לכן הממשלה הזאת כ"כ לגיטימית" הסביר קארה.

על העריקה לשמאל והפרת הבטחת הבחירות עליה חתם בנט שלא ימליך את לפיד, השיב קארה, "הבטחת הבחירות המרכזית שלנו הייתה – לא לגרור את ישראל לבחירות חמישיות".

קארה הפיל את האשמה להקמת הממשלה על יו"ר הציונות הדתית, "סמוטריץ' בשל שיקולי אגו קטנים הכשיל ממשלת ימין בטוחה שהייתה פה. אנחנו מבינים את חששות הציבור – ונוכיח שמעניין אותנו רק דאגת המדינה. אולי תקום פה הממשלה הטובה ביותר".

קארה הוסיף ותקף את נתניהו על חוסר המשילות בנגב, על רקע טענת הליכוד כי בנט מכר את הנגב לערבים, "אין משילות בנגב, ולא משנה אם עבאס בממשלה. אנשים שם חיים בפחד, וההסכם עם עבאס יפתור את הבעיה. נרכז את כלל היישובים שמפוזרים בנגב. נכניס את המשטרה לאזורים האלו. את הכלכלה צריך לשקם, הורדת מיסים" הסביר קארה.

יחד עם כל ההגנה על הממשלה שקמה אומר קארה, "זה לא ממשלת החלומות שלנו, לפני חודש וחצי לא רצינו את זה. אבל מתוך שלא לשמה בא לשמה". בהתאם לקמפיין גיוס החרדים לקואליציה, קארה קרא לחרדים להיכנס, "זה ממשלת אחדות, כולם מוזמנים אליה. החרדים צריכים להיכנס – אם לא בשבילם אז בשביל בוחריהם. ישבתי עם גפני וביקשתי שיכנס, מקווה שיסכים".

קארה הוסיף והבהיר, "אין וטו על המפלגות החרדיות, אפעל בכל דרך כדי להכניס אותם. אולי אני צריך לשבת עם ליברמן, ולומר לו שיקרא בקול שהוא לא פוסל את החרדים. הוא היה החבר הכי טוב שלהם".

 



0 תגובות